tisdag 9 december 2008

Lolita - snabbspolat

Vi har lärt oss:

Om du vet med dig att du är ett pervo ska du inte flytta in hos en tant som har en foxy dotter och gifta dig med tanten för att få bo kvar. Du ska inte heller skriva om dina smutsiga tankar i en dagbok som du lämnar där tanten kan läsa den. Om tanten springer ut på gatan och passande nog dör innan hon hinner skvallra så ska du inte heller ta tillfället att plocka upp den foxiga utmanande 12-åriga dottern från hennes sommarläger och ta med henne på en road trip of shame.
Eh...utnyttja helst inte 12-åringar alls. Men i alla fall. Lämna dom inte utom synhåll för då sticker dom med en ANNAN gubbe. Om dom sen dyker upp och är gravida tre år senare ska du inte heller döda det andra pervot även om han säker förtjänade det. Då kommer du åka i fängelse och dö av någon sjukdom. basta.

Och nä. jag orkade inte läsa klart boken. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, låter ju alldeles strålande. jag vill läsa!

Kate sa...

nejnejnej! den är jättejobbig. tänk dig din dagbok när du gick i 7an och spanade på en kille. Typ "Torsdag: ...x gjorde blah...x tittade på mig...jag satt brevid x..." fast det är en gubbe som skriver om en tjej...

Så långt som jag orkade läsa var det så iaf...