söndag 7 december 2008

note to self

jag förstår inte hur detta kan slinka ur mitt huvud gång på gång. sanslöst. nu får det fan i mig vara nog.

alltså, det är i och för sig gott med julmust, men hur kan man inte fatta att om man hinkar i sig julmust blandad med gin så kommer det sluta illa? lägg till en rejäl kopp vinglögg och en vansinnesfärd på cykel med en öl i näven så har vi snart en situation där man knappt lyckas ta sig ut från debban för att det är lång kö till garderoben och det är ju ett problem om man knappt kan stå upp. inte nöjd med mig själv. bitter över min egen dumhet och det missade partyt. 

ska börja lägga in en påminnelse i mobilen som går igång typ kl 10-11 på kvällen när jag ska på fest. "har du ställt dig själv frågan om du hinkar i dig som en gnu?" kan det stå. så att jag kommer ihåg att överväga den saken. 

Inga kommentarer: